OHJEET JA KÄYTTÖEHDOT


Kuinka aika varataan ja maksetaan?

Maksu hoidetaan pankkisiirtona. Aika varataan kätevästi ajanvarauskalenterista samalla antamalla yhteystietosi; käytettävä samaa nimeä kuin maksutietojen viestissäsi.

Maksutiedot alla:

Vastaanottaja: Etäpsykologi Psykologipalvelut Eliisa Niemi Oy
Pankki: Osuuspankki
Tili (iban): FI20 5780 3820 0911 13

BIC: OKOYFIHH

Viesti: Nimesi ja varattu aikasi; päivämäärä ja kellonaika.

HUOM. Maksun tulee näkyä tilillä kun varattu aika alkaa (tarkistetaan). Halutessaan aikoja voi varata myös useita kerralla. 


Kuinka videovastaanotto toimii?

Varauksen yhteydessä asiakas saa linkin, josta hän pääsee videoyhteyteen, helposti ja nopeasti. Videoyhteys toimii parhaiten tietokoneella, ei siis kännykällä. Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä tai ladata mitään. Riittää, että on toimiva nettiyhteys, kamera kuvayhteyttä sekä kaiutin/mikrofoni ääniyhteyttä varten. Käytämme videoyhteysratkaisua, joka on suunnattu nimenomaan terveydenhuollon ammattilaisille ja heidän potilailleen, ja on täysin tietoturvallinen; täyttäen HIPAA compliance vaatimukset.


Kuinka puhelinvastaanotto toimii?
Psykologi soittaa asiakkaan suomalaiseen liittymään ja siihen numeroon, jonka hän on varauksen yhteydessä antanut. Puhelun vastaamisesta aiheutuvat mahdolliset kulut ovat asiakkaan vastuulla. Ulkomaalaisen liittymän omistava asiakas soittaa psykologin numeroon, jolloin lisäkustannukset tulevat asiakkaalle.


Kuinka sähköpostivastaanotto toimii?
Asiakas varaa ajanvarauskalenterista sähköpostivastaanoton ja psykologi ottaa häneen yhteyttä asiakkaan varaamana ajankohtana sähköpostitse ja keskustelu voi alkaa viestien välityksellä. Sähköpostivastaanotto on vastavuoroista ja voi kestää mahdollisesti parikin päivää, sisältäen psykologin 1-3 vastausta, tarpeen mukaisesti. Tämä palvelu sopii henkilölle, joka haluaa käsitellä asioita kirjoittamalla ja joka haluaa vastausta ja arviota tilanteeseensa ja mahdollisesti omahoito-ohjelmaa kirjallisena. Käytyihin keskusteluihin voi aina palata jälkikäteen. Käytämme turvallista, SSL-suojattua sähköpostia ko. vastaanotossa.


Kuinka persoonallisuuskartoitus toimii?
Asiakas varaa ajanvarauskalenterista persoonallisuuskartoituksen, ja se sisältää kaksi videovastaanottoistuntoa. Ensimmäisellä istunnolla on alkukeskustelu asiakkaan varaamana ajankohtana. Sen jälkeen asiakas tekee testin etänä omalla ajallaan. Psykologi saa testin tulokset, analysoi ne ja keskustelee asiakkaan kanssa antaen palautteen tuloksista toisella istunnolla, jonka ajan olimme alkukeskustelussa sopineet. 


Voiko palvelua peruuttaa tai siirtää?
Varattua palvelua ei voi peruuttaa, mutta aikaa voi siirtää ja palvelua voi vaihtaa toiseen, samanhintaiseen palveluun. Tätä ei valitettavasti voi tehdä ajanvarauskalenterin kautta. Ole yhteydessä  mailitse info(at)etapsykologi.fi ja sovi uudesta ajasta tai palvelun vaihdosta. Jos asiakas ei ole paikalla vastaanoton alettua, videovastaanotossa psykologi odottaa 10 min ajan ja puhelinvastaanotossa psykologi soittaa yhden kerran uudestaan viim. 10 min kuluessa. Jos asiakkaaseen ei saada yhteyttä, vastaanotto katsotaan käytetyksi.


Luethan myös palvelut-osion, jossa tarkempaa tietoa!


Jäikö askarruttamaan jokin asia?

Ole yhteydessä info(at)etapsykologi.fi tai lomakkeella yhteydenotto-sivun kautta.