MEILTÄ SAA APUA!


Onko sinulla vaikea elämäntilanne, käytkö läpi esimerkiksi kriisiä tai oletko tullut jonkinlaiseen risteyskohtaan elämässäsi? Koetko kärsiväsi häiritsevistä mielialapulmista, kuten masennuksen tai ahdistuksen tuntemuksista? Onko jaksamisesi koetuksella? Koetko voimakkaita pelkoja, jotka haittaavat arkeasi? Tai onko sinulla mielessä jotain muuta, josta haluaisit puhua ja johon haluaisit saada apua?


HALUATKO VOIDA KOKONAISVALTAISESTI PAREMMIN?


Meillä on ammattitaitoa ja työkaluja auttaa ja tukea sinua.


Tarjoamme apua ja tukea erilaisiin mielialapulmiin, vaikeaan käyttäytymiseen ja psyykkiseen jaksamiseen. Apua kannattaa hakea myös ennaltaehkäisevästi, jotta ongelmat eivät pääse syvenemään. Meille pääsee ilman lähetettä, matalalla kynnyksellä.
Tutustu etäpsykologeihin ja varaa aikasi kätevästi ajanvarauskalenterista.

VALITSE MIELEISESI VASTAANOTTO


Videovastaanotto sopii sinulle, joka haluat tavata psykologin kasvokkain. Tämä palvelu muistuttaa eniten ns. tavanomaista vastaanottoa. Videovastaanotossa on mahdollista käyttää samanaikaisesti myös chattia. Käytämme videoyhteysratkaisua, joka on suunnattu nimenomaan terveydenhuollon ammattilaisille ja heidän potilailleen, ja on täysin tietoturvallinen; täyttäen HIPAA compliance vaatimukset. Videoyhteys toimii kaikilla päätelaitteilla. Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä tai ladata mitään. Riittää, että on toimiva nettiyhteys, kamera kuvayhteyttä sekä kaiutin/mikrofoni ääniyhteyttä varten. Voit tutustua täältä videoyhteysratkaisuumme https://doxy.me/patients


Puhelinvastaanotto
sopii sinulle, joka koet puhelimessa keskustelun luontevana tai mielekkäämpänä ja haluat keskustella kasvottomana. 


Verkkokeskustelu sopii sinulle, joka haluat kirjoittaa ja koet sen luontevana tapana käsitellä asioita. Psykologille ja asiakkaalle avautuu tietoturvallinen, sähköinen asiointikanava, jossa kommunikoidaan kirjoittamalla, mahdollisuus täyttää lomakkeita ja lähettää liitetiedostoja. Psykologi vastaa asiakkaan viesteihin mahdollisimman pian. 

Lisäpalveluna verkkokeskustelua suositellaan hyödynnettäväksi vastaanottojen välissä asiakkaan voinnin seurannan vuoksi. Tätä palvelua ei varata ajanvarauskalenterista, joten kysy lisää psykologiltasi!


Persoonallisuuden kartoitus (psykologin testillä) sopii sinulle, joka haluat ymmärtää omia tarpeitasi ja motiivejasi, tunnistaa omia temperamenttipiirteitäsi sekä ymmärtää omaa tapaasi reagoida. Testi on yleismenetelmä, joka luo perustan ymmärtää ja ennakoida omaa toimintaa erilaisissa ympäristöissä. Sopii erinomaisesti sinulle, joka haluat lisätä itsetuntemustasi tai ehkä pohdit uravalintaa. Kartoitus sisältää psykologin käyttöön kuuluvan testin, joka on luotettava ja jolla on suomalainen aineisto. Testi pohjautuu kyselylomakemenetelmään, johon vastaat omalla ajallasi. Kun olet tehnyt testin, tulokset saat joko puhelin- tai videoyhteydellä - sillä vastaanottotavalla jonka olet ajanvarauskalenterista varannut. 



Kun olet varannut palvelun ja saanut siitä vahvistuksen, on aika maksaa palvelu. 


Kuinka aika varataan ja maksetaan?
Maksu hoidetaan pankkisiirtona. (Maksaminen ajanvarauksen yhteydessä tulossa!) Aika varataan kätevästi ajanvarauskalenterista samalla antamalla yhteystietosi; käytettävä samaa nimeä kuin maksutietojen viestissäsi.

Maksutiedot alla:
Vastaanottaja: Etäpsykologi Psykologipalvelut Eliisa Niemi Oy
Pankki: Osuuspankki
Tili (iban): FI20 5780 3820 0911 13
BIC: OKOYFIHH
Viesti: Nimesi ja varatun ajan päivämäärä.
HUOM. Maksun tulee näkyä tilillä kun varattu aika alkaa (tarkistetaan). 


Alla olevat ohjeet tulevat myös varauksen yhteydessä:


Kuinka videovastaanotto toimii?

Asiakas liittyy videovastaanotolle varaamana ajankohtana näiltä nettisivuilta käsin. Asiakas pääsee kirjautumaan videovastaanotolle psykologin esittelyteksti-sivulta. Tee näin: Mene psykologit-sivulle ja klikkaa psykologisi kohdasta lue lisää, jolloin avautuu esittely ja jonka lopussa on pääsy videovastaanotolle.

Videoyhteys toimii kaikilla päätelaitteilla. Asiakkaan ei tarvitse rekisteröidä tai ladata mitään. Riittää, että on toimiva nettiyhteys, kamera kuvayhteyttä sekä kaiutin/mikrofoni ääniyhteyttä varten. Nykyajan päätelaitteilla onkin yleensä sisäänrakennettu web-kamera ja mikrofoni.
Kuinka puhelinvastaanotto toimii?
Psykologi soittaa asiakkaan suomalaiseen liittymään ja siihen numeroon, jonka hän on varauksen yhteydessä antanut. Puhelun vastaamisesta aiheutuvat mahdolliset kulut ovat asiakkaan vastuulla. Ulkomaalaisen liittymän omistava asiakas soittaa psykologin numeroon, jolloin lisäkustannukset tulevat asiakkaalle.
Kuinka verkkokeskustelu toimii?

Kun asiakas varaa ajan ko. palvelulle kalenterista, tarkoittaa se sitä, että varauksen jälkeen asiakkaalle tulee sähköpostiin linkki, jonka kautta hän pääsee käyttämään tietoturvallista viestipalvelua vahvalla tunnistautumisella. Asiakas voi lähettää sähköisessä asiointikanavassa heti viestiä psykologille. Psykologi vastaa mahdollisimman pian, mutta viimeistään varattuna ajankohtana. Viikon tai kuukauden kestävä verkkokeskustelu alkaa siitä päivästä, kun psykologi vastaa ensimmäistä kertaa asiakkaalle. Psykologi määrittelee ja arvioi, kuinka monta viestiä hän asiakkaalle kirjoittaa. 1 viikon mittainen verkkokeskustelu vastaa 45 min. vastaanottoa.

Kuinka persoonallisuuskartoitus toimii?
Asiakas varaa ajanvarauskalenterista persoonallisuuskartoituksen, ja se sisältää palautekeskustelun joko puhelin- tai videovastaanottona. Asiakas kirjoittaa viesti-kohtaan kumman vastaanoton valitsee. Ajan varattuaan asiakas saa linkin testin tekemiseen ja hän tekee itse testin omalla ajallaan. Kun asiakas on tehnyt testin, psykologi saa automaattisesti testin tulokset, analysoi ne ja keskustelee asiakkaan kanssa tuloksista palautekeskustelussa sinä ajankohtana, jonka asiakas oli alunperin ajanvarauskalenterista varannut. 
Voiko palvelua peruuttaa?

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa varattu palvelu ajanvarauskalenterista, 24 h ennen varattua aikaa. 

Entä jos asiakas ei ole paikalla vastaanoton alettua?

Mikäli näin on, videovastaanotossa psykologi odottaa 10 min ajan ja puhelinvastaanotossa psykologi soittaa yhden kerran uudestaan viim. 10 min kuluessa. Jos asiakkaaseen ei saada yhteyttä, vastaanotto katsotaan käytetyksi.


Usein kysytty kysymys:

Näkyvätkö kirjaukset OmaKannassa?

EI. Jokaisesta vastaanotosta kirjataan asiakaskäynti, terveyspalveluiden mukaisesti lain edellyttämällä tavalla. Meillä on käytössä Valviran rekisteröimä B-luokan asiakas- ja potilastietojärjestelmä, eivätkä kirjauksemme mene kansalliseen Kantaan.


Jäikö askarruttamaan jokin asia?
Ole yhteydessä info(at)etapsykologi.fi, lomakkeella yhteydenotto-sivun kautta tai soittamalla Eliisalle 050 462 8226.