YKSITYISET HENKILÖT


Haluatko psykologin apua tai tukea johonkin alla olevaan:


- mielialan pulmat (ahdistus, masennus)
- uupumus ja stressi
- jännittäminen ja sosiaalisten tilanteiden pelko
- itsetuntoon ja minäpystyvyyteen liittyvät kysymykset
- elämään liittyvät muutokset ja kriisit 
- ulkosuomalaisuuden haasteet
- elämäntapamuutokset ja painonhallinta


Mikäli näin on, varaa aika ja selvitellään tilannettasi yhdessä!


Haluatko ymmärtää itseäsi ja persoonallisuuttasi paremmin? 


Teemme myös persoonallisuuden kartoitusta luotettavilla psykologin testeillä.


Videovastaanotto sopii sinulle, joka haluat tavata psykologin kasvokkain. Tämä palvelu muistuttaa eniten ns. tavanomaista vastaanottoa. Videovastaanotossa on mahdollista käyttää myös chattia. (70,-)


Puhelinvastaanotto
sopii sinulle, joka koet puhelimessa keskustelun luontevana tai mielekkäämpänä ja haluat keskustella kasvottomana. (70,-)


Chat-vastaanotto sopii sinulle, joka haluat kirjoittaa ja koet sen luontevana tapana käsitellä asioita. Psykologille ja asiakkaalle avautuu tietoturvallinen, yhteinen viesti-kenttä jossa kommunikoidaan kirjoittamalla, ensin reaaliaikaisesti. Vastaanoton jälkeen psykologi vielä perehtyy asiakkaan tilanteeseen sen perusteella, mitä keskustelussa tuli esiin. Psykologi voi myöhemmin antaa viestikentässä esim. erilaisia tehtäviä tai harjoituksia asiakkaalle ja näin päättää vastaanoton. (70,-)


Persoonallisuuden kartoitus (psykologin testillä) sopii sinulle, joka haluat ymmärtää omia tarpeitasi ja motiivejasi, tunnistaa omia temperamenttipiirteitäsi sekä ymmärtää omaa tapaasi reagoida. Testi on yleismenetelmä, joka luo perustan ymmärtää ja ennakoida omaa toimintaa erilaisissa ympäristöissä. Sopii mainiosti sinulle, joka pohdit uravalintaa tai ylipäätään haluat ymmärtää itseäsi enemmän. Kartoitus sisältää psykologin käyttöön kuuluvan testin, joka on luotettava ja jolla on suomalainen aineisto. Testi pohjautuu kyselylomakemenetelmään, johon vastaat omalla ajallasi. Kun olet tehnyt testin, tulokset saat joko puhelin- tai videoyhteydellä - sillä vastaanottotavalla jonka olet ajanvarauskalenterista varannut. (160,-)


Asiakkaan kanssa räätälöimme hänelle sopivan paketin, joka voi koostua useasta (eri) vastaanotosta.


Kun olet varannut ajan ajanvarauskalenterista ja saanut siitä vahvistuksen, on aika maksaa palvelu. Maksaminen on helppoa, tässä ohjeet:


Kuinka aika varataan ja maksetaan?
Maksu hoidetaan pankkisiirtona. Aika varataan kätevästi ajanvarauskalenterista samalla antamalla yhteystietosi; käytettävä samaa nimeä kuin maksutietojen viestissäsi.
Maksutiedot alla:
Vastaanottaja: Etäpsykologi Psykologipalvelut Eliisa Niemi Oy
Pankki: Osuuspankki
Tili (iban): FI20 5780 3820 0911 13
BIC: OKOYFIHH
Viesti: Nimesi ja varattu aikasi; päivämäärä ja kellonaika.
HUOM. Maksun tulee näkyä tilillä kun varattu aika alkaa (tarkistetaan). 


Alla olevat ohjeet tulevat myös varauksen yhteydessä:


Kuinka videovastaanotto toimii?
Varauksen jälkeen asiakkaalle lähetetään linkki, josta hän pääsee videoyhteyteen, helposti ja nopeasti. Videoyhteys toimii kaikilla päätelaitteilla. Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä tai ladata mitään. Riittää, että on toimiva nettiyhteys, kamera kuvayhteyttä sekä kaiutin/mikrofoni ääniyhteyttä varten. Käytämme videoyhteysratkaisua, joka on suunnattu nimenomaan terveydenhuollon ammattilaisille ja heidän potilailleen, ja on täysin tietoturvallinen; täyttäen HIPAA compliance vaatimukset.
Kuinka puhelinvastaanotto toimii?
Psykologi soittaa asiakkaan suomalaiseen liittymään ja siihen numeroon, jonka hän on varauksen yhteydessä antanut. Puhelun vastaamisesta aiheutuvat mahdolliset kulut ovat asiakkaan vastuulla. Ulkomaalaisen liittymän omistava asiakas soittaa psykologin numeroon, jolloin lisäkustannukset tulevat asiakkaalle.
Kuinka chat-vastaanotto toimii?
Varauksen jälkeen asiakkaalle lähetetään linkki, jonka kautta hän pääsee käyttämään tietoturvallista sähköistä -palvelua, jossa on vahva tunnistautuminen.
Kuinka persoonallisuuskartoitus toimii?
Asiakas varaa ajanvarauskalenterista persoonallisuuskartoituksen, ja se sisältää palautekeskustelun joko puhelin- tai videovastaanottona. Asiakas kirjoittaa viesti-kohtaan kumman vastaanoton valitsee. Ajan varattuaan asiakas saa linkin testin tekemiseen ja hän tekee itse testin omalla ajallaan. Sen jälkeen psykologi saa testin tulokset, analysoi ne ja keskustelee asiakkaan kanssa antaen palautteen tuloksista sinä ajankohtana, jonka asiakas oli ajanvarauskalenterista alunperin varannut.
Voiko palvelua peruuttaa?

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa varattu palvelu ajanvarauskalenterista, 24 h ennen varattua aikaa. 

Entä jos asiakas ei ole paikalla vastaanoton alettua?

Mikäli näin on, videovastaanotossa psykologi odottaa 10 min ajan ja puhelinvastaanotossa psykologi soittaa yhden kerran uudestaan viim. 10 min kuluessa. Jos asiakkaaseen ei saada yhteyttä, vastaanotto katsotaan käytetyksi.


Jäikö askarruttamaan jokin asia?
Ole yhteydessä info(at)etapsykologi.fi, lomakkeella yhteydenotto-sivun kautta tai soittamalla Eliisalle 050 462 8226.